به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، فریدون الهیاری در کنفرانس بین المللی برند گردشگری در اتاق بازرگانی اصفهان عنوان کرد: تبیین استانداردها و روش ها برای طراحی برند ملی گردشگری، مهمترین اصل برند سازی در این عرصه است و طرح ملی برند گردشگری از موضوعات مهم در سازمان میراث فرهنگی کشور است.
وی افزود: دیدگاه دولت بر موضوع برند گردشگری مطلوب و مثبت است و باید تلاش کنیم با قابلیت های موجود بهترین نتایج را در امر توسعه گردشگری کسب کنیم.
الهیاری ادامه داد: اصفهان عصاره، تمدن و تاریخ کشور است به همین دلیل این همایش به میزبانی اصفهان برگزار شد.
مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان اظهار کرد: تبادل دستاوردهای علمی و تجربه ها درعرصه برند گردشگری می تواند شرایط آینده را بهبود بخشد که شهرهای مهم گردشگری ایران از جمله اصفهان در این ارتباط تلاش می کنند.
وی تصریح کرد: این کنفرانس با تبیین اصول طراحی برند گردشگری ایران با تولید محتوای غنی میتواند راهکارهای خوبی برای برندسازی حوزه گردشگری در ایران ارائه دهد.
الهیاری خاطرنشان کرد: با حضور اندیشمندان و صاحبنظران 12 کشور جهان در این کنفرانس زمینه تبادل علمی و تجربیات فراهم میشود و امیدوار هستیم با نگاه توسعه گرایانه موجود در سازمان میراث فرهنگی و همت همه مسئولان استان اصفهان گامهای خوبی برای پیشبرد اهداف گردشگری در ایران برداشته شود.
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
کد خبر: 334172
قدس آنلاین: مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: برای ارتقای صنعت گردشگری از هیچ تلاشی نباید دریغ کرد و باید به این نکته واقف بود که حرکت به سمت ایجاد استانداردها و استفاده از روش ها و اصول علمی صنعت گردشگری بهترین راهکار برای ارتقای این صنعت است.
نظر شما